Food Meets Design – 6 maart

De Creatieve Industrie als nieuwe voedingsbodem

PLATFORM CREATIEVE TECHNOLOGIEFOOD VALLEY.NL  EN RCT DE VALLEI ONDERZOEKEN DE CREATIEVE INDUSTRIE ALS NIEUWE VOEDINGSBODEM
Hoe kunnen kunstenaars / ontwerpers de traditie van marketing van bedrijven in de food industrie doorbreken en hun identiteit versterken. Deze vraag staat centraal aan de hand van een aantal casussen van ondernemers uit de “Food Valley”.
Inspirerende sprekers zoals Wilbert de Louw (Foodcase) en Annemarie Geurink (Studio Annemarie Geurink Graphic Design and Researche Office) zullen de mindset creëren voor de huidig tijdsgeest. ”.
Vervolgens zullen in een uitdagende setting ondernemers en ontwerpers de casussen onderzoeken op het gebied van Communicatie / Conceptuele Context / Product-Markt combinatie en Procesinnovatie.
Deelnemers creatieve sector
Bedrijven Contactpersoon  
Dynamic Food Annelou van Griensven  
Van Betuw Grafisch ontwerp Annita van Betuw  
Joris de Groot Ontwerp Joris de Groot  
Klaas Kuiken Klaas Kuiken  
Luuk Wiehink Luuk Wiehink  
Maaike Fecken Maaike Fecken  
Atelier Mark Sturkenboom Mark Sturkenboom  
Doperwt Nick Twaalfhoven  
Nienke Voorintholt Nienke Voorintholt  
As We Speak Willem Hofstede  

Deze bedrijven gaan de uitdaging aan om hun identiteit te versterken!

Bovenstaande bedrijven gaan de uitdaging aan om hun identiteit te versterken!
Food Meets Design

Aanmelden is niet mogelijk, aangezien het een eerste pilot betreft.
Wel willen we de verschillende stadia in dit proces laten zien, volgende week maken we de bedrijven bekend.
Na afloop de onderzoeksvragen met de bijbehorende resultaten. Ook laten we je dan weten hoe je in het vervolg ook bij een dergelijk project aanwezig kan zijn.
Stay tuned.

Written By
More from Cily Smulders

Business Seminar: Future Insights – 11 May

In this disruptive time new kinds of business models are entering the...
Read More

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *